Od 01.06.2025 r. nowy obowiązek zgłaszania ofert pracy przez pracodawców sektora publicznego
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, wolne stanowiska pracy, zgłaszane do bazy ofert pracy zwanej ePracą prowadzonej przez Ministerstwo Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, obowiązkowo będą zgłaszać podmioty:
Organy władzy publicznej
Organy samorządów gospodarczych i zawodowych
Podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
Podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów
Jak złożyć ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach
Formy zgłoszenia:
- Elektronicznie:
- Przez formularz dostępny na stronie http://siedlce.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow
- Osobiście:
- Wypełnione zgłoszenie oferty pracy można złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach w pokoju 110 A (I piętro) lub na punkcie informacyjnym (parter), ul. K. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce
- Pocztą:
- Wypełnij zgłoszenie oferty pracy i wyślij je na adres urzędu,
ul. K. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce.
- Wypełnij zgłoszenie oferty pracy i wyślij je na adres urzędu,
- Telefonicznie:
- 25 794 32 45 lub 25 794 38 46 lub 668 298 843
Co ważne od 1 czerwca 2025 r.:
Należy wskazać urząd wiodący, który skoordynuje działania, oferta ta może być realizowana w kilku urzędach pracy jednocześnie
Udostępnij informację – niech dotrze do jak najszerszego grona!