Aktualności

Nowy obowiązek zgłaszania ofert pracy przez pracodawców sektora publicznego

⚠️Od 01.06.2025 r. nowy obowiązek zgłaszania ofert pracy przez pracodawców sektora publicznego⚠️

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, wolne stanowiska pracy, zgłaszane do bazy ofert pracy zwanej ePracą prowadzonej przez Ministerstwo Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, obowiązkowo będą zgłaszać podmioty:

⏩Organy władzy publicznej

⏩Organy samorządów gospodarczych i zawodowych

⏩Podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;

⏩Podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

⏩Podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów

❓❓Jak złożyć ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach

Formy zgłoszenia:

  • Elektronicznie:
  • Osobiście:
  • Wypełnione zgłoszenie oferty pracy można złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach w pokoju 110 A (I piętro) lub na punkcie informacyjnym (parter), ul. K. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce

  • Pocztą:
    • Wypełnij zgłoszenie oferty pracy i wyślij je na adres urzędu,
      ul. K. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce

  • Telefonicznie:
  • 25 794 32 45 lub 25 794 38 46 lub 668 298 843

Co ważne od 1 czerwca 2025 r.:

            Należy wskazać urząd wiodący, który skoordynuje działania, oferta ta może być realizowana w kilku urzędach pracy jednocześnie

Udostępnij informację – niech dotrze do jak najszerszego grona!

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu