Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony siedlce.praca.gov.pl .
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
Nadmierne koszty
„Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Pani Joanny Serafin - mejlowo j.serafin@siedlce.praca.gov.pl lub telefonicznie 25 794 32 30.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Beata Demiańczuk — Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach,
- Adres: ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce,
- mejl: sekretariat@siedlce.praca.gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach - ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce
Do budynku prowadzi wejście na poziomie chodnika od ulicy Pułaskiego.
Wejście do budynku i pokojów bez progów.
Punkt Informacyjny jest po prawej stronie od wejścia.
Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie piętra budynku za pomocą windy.
Toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na półpiętrze 1.
Przed budynkiem jest 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń dostępnych dla interesantów można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Punkcie Informacyjnym (parter) i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.
W Punkcie Informacyjnym oraz na I piętrze budynku zainstalowano pętle indukcyjne.
W budynku umieszczono na każdym piętrze kontrastowe plany tyflograficzne dla osób słabowidzących i niewidomych, które zostały wyposażone w system lokalizacji radiowej YourWay. Ponadto uruchomiony został system nawigacyjno-informacyjny TOTUPOINT, który wspomaga orientację przestrzenną oraz zwiększa poziom bezpieczeństwa osób z niepełnosprawnością narządu wzroku.
Przy wejściu do budynku oraz przy wszystkich pokojach znajdują się oznaczenia w alfabecie Braille'a dla osób niewidomych i oznaczenia wypukłe dla osób słabowidzących.
Wewnątrz budynku zastosowano oznaczenia kontrastowe.