AGENT UBEZPIECZENIOWY
Doświadczenie: 11 - letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta - recepcjonistka, asystentka, doradca klienta, koordynator zespołu
Wykształcenie: wyższe
Gotowość do podjęcia zatrudnienia: od zaraz
Dyspozycyjność: poniedziałek-piątek, godz.: 7 - 17
Mobilność: kat. B, mobilność; miejsce pracy Siedlce + 10 km
Warto mnie zatrudnić bo:
Jestem osobą zorganizowaną, komunikatywną o wysokiej kulturze osobistej. Cechuje mnie samodzielność, lojalność i elastyczność. Ze swojej strony oferuję profesjonalne podejście do klienta, pełne zaangażowanie w powierzone mi obowiązki.
Biegle obsługuję komputer - pakiet MS Office, porozumiewam się w języku angielskim.
Do moich głównych atutów zaliczam: obsługę ubezpieczeń detalicznych i życiowych, umiejętność utrzymywania stałych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, kompleksowa obsługa klienta (praca w siedzibie firmy i terenie), obsługa programów ubezpieczeniowych, opanowane techniki negocjacyjne.
Osoba zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Siedlcach.
Możliwość wsparcia pracodawcy w kwocie ok. 10.500 zł (przy 9 miesiącach zatrudnienia).
Kontakt z kandydatem za pośrednictwem doradcy klienta:
Magdalena Waldzińska: tel.: 25 794 3849
Powrót do listy kandydatów