Wydawca treści

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach informuje, że rejestracji w tutejszym Urzędzie dokonuje się w formie elektronicznej poprzez stronę internetową www.praca.gov.pl opatrując wniosek profilem zaufanym. Dniem rejestracji jest dzień wprowadzenia danych przez osobę rejestrującą się  i potwierdzenia ich profilem zaufanym. 

Osoby,  które nie posiadają profilu zaufanego, mogą dokonać tzw. zgłoszenia do rejestracji. W celu zarejestrowania się konieczne jest zgłoszenie się do tutejszego Urzędu w wyznaczonym przez portal praca.gov.pl terminie tj. dniu oraz godzinie, aby potwierdzić dane i dostarczyć wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty. Rejestracja następuje w dniu zgłoszenia się osoby rejestrującej się.

Istnieje możliwość dokonania rejestracji osobistej w tutejszym Urzędzie. Bilety do rejestracji wydawane są w godzinach od 08.00 do 15.00 (pod warunkiem niewyczerpania biletów przypadających na dany dzień).
 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji